Про звіт начальника комунального підприємства «Управління будинками»

images

КОМПАНІЇВСЬКА РАЙОННА РАДА

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ДЕВ’ЯТНАДЦЯТА СЕСІЯ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 19 вересня 2017 року                                                                        №192

 

смт Компаніївка

 

 

Про звіт начальника комунального

підприємства «Управління будинками»

 

 

Відповідно статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

районна рада

ВИРІШИЛА:

 

Звіт начальника комунального підприємства «Управління будинками» взяти до відома.

 

 

 

Голова районної ради                                                              В. Спіктаренко

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Вибір
1 Адаменко Анатолій Миколайович  ВІДСУТНІЙ
2 Білобровенко Володимир Васильович  ЗА
3 Бойко Ігор Анатолійович ЗА
4 Гаморя Віктор Леонтійович  ВІДСУТНІЙ
5 Голосун Віталій Юрійович  ЗА
6 Демиденко Ігор Леонідович  ЗА
7 Житня Любов Олександрівна  ЗА
8 Заікін Віктор Леонтійович  ЗА
9 Заїкін Віктор Григорович  ВІДСУТНІЙ
10 Карандеєв Юрій Вікторович  ЗА
11 Комісарук Микола Володимирович  ВІДСУТНІЙ
12 Кондратенко Анатолій Іванович  ЗА
13 Кріпак Анатолій Олександрович  ВІДСУТНІЙ
14 Нагнибіда Анатолій Афанасійович  ЗА
15 Орловська Наталія Василівна  ЗА
16 Романова Антоніна Вікторівна  ЗА
17 Солонченко Віктор Миколайович  ЗА
18 Спіктаренко Вадим Володимирович  ЗА
19 Стадник Микола Васильович  ЗА
20 Стародубцев Сергій Іванович  ВІДСУТНІЙ
21 Телька Галина Миколаївна  ЗА
22 Ткаченко Олександр Васильович  ЗА
23 Циганенко Ігор Васильович  ВІДСУТНІЙ
24 Чабан Наталія Володимирівна  ЗА
25 Шеремет Володимир Іванович  ВІДСУТНІЙ
26 Ястремський Валерій Олександрович  ЗА
УСЬОГО: 26

Додаток

до рішення районної ради

від 19 вересня 2017 року №192

 

ЗВІТ

начальника комунального підприємства «Управління будинками» про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2016 -2017роки

 

Комунальне підприємство «Управління будинками» засноване на спільній власності територіальних громад Компаніївського району на підставі рішення Компаніївської районної ради.

Метою діяльності управління є забезпечення утримання в належному технічному, санітарному і протипожежному стані Будинку Рад, службових приміщень районної ради, районної державної адміністрації, інших будівель і споруд, що знаходяться на балансі районної ради та управління, а також прилеглих територій.

Основними видами діяльності є:

проведення поточних, капітальних ремонтів Будинку Рад, службових приміщень районної ради, районної державної адміністрації, інших будівель і споруд, що знаходяться на балансі районної ради та управління, їх сантехнічного, опалювального та іншого обладнання;

проведення прибирання та санітарного обслуговування Будинку рад, службових приміщень районної ради, районної державної адміністрації, прилеглих територій;

стягнення плати за комунальні послуги з установ та організацій, що орендують приміщення у Будинку Рад та в інших будівлях, контроль за виконанням договорів про надання комунальних послуг;

забезпечення збереження документів з особового складу та документів тимчасового зберігання суб’єктів господарської діяльності незалежно від форм власності майна та підпорядкування, що розташовані на території району;

оренда приміщень інших юридичних, фізичних осіб для забезпечення виконання статутних завдань;

виконання платних ремонтно-будівельних робіт (послуг).

Площа приміщень, які знаходяться в обслуговуванні управління складає 1475,25 кв.м.

Бюджет установи за 8 місяців 2017 року становить 769,8 тис.грн. З них:

Заробітна плата 413,8 тис.грн.

Нарахування на заробітну плату 87,6 тис.грн.

Оплата енергоносіїв 211,1 тис.грн.

Електротехнічні вимірювальні роботи 6,4 тис.грн.

Поточні ремонтні роботи 12,1 тис.грн.

Інші загальновиробничі видатки (програмне забезпечення, навчання з електробезпеки, навчання з пожежної безпеки, сигналізація(обслуговування), тощо) за 8 місяців складає 38,8 тис. грн.

Штат підприємства складає 13 осіб. А саме: керівник, бухгалтер, завідувач трудового архіву, прибиральниці, робітник, відповідальний за енергозбереження та чергові.

Середня заробітна плата по підприємству за 2017 рік становить 3,9 тис.грн.

Освоєння бюджетних коштів проходило  з дотриманням вимог чинного законодавства. За 2016 рік та 8 місяців поточного року на проведення ремонтних робіт з  місцевого бюджету виділено та фактично освоєно 152,9 тис. грн.

За  звітний період з поточного ремонту виконані наступні роботи:

Встановлення вікон  з відкосами– 30 вікон на суму 130,6 тис.грн.

Ремонт архіву центру з надання адмінпослуг -7,8 тис.грн

ремонт даху в топковій – 9,0 тис.грн.

кабінет центру надання допомоги учасникам АТО -3,7тис.грн.,

установка пандуса-1,8тис.грн.

До опалювального сезону приміщення  підготовлені – 100%.

Є проблемні питання, які підприємство самостійно вирішити не в змозі:

Реконструкція системи опалення (заміщення споживання природного газу на альтернативні види палива).

Заміна вікон на металопластикові в кількості 25 штук.

Залишити відповідь